2023-09-30 Hummerfiske

Dags för Hummerfiske. Blåser 20 sekundmeter. Jag passar de två minsta så får dottern och älsta barnbarnet åka med och fiska.

Min far ser mer än nöjd ut.

Efter Hummerfiske bjöds Detnör prosecco och fem rätter med Hummer. Soppan va godast.
Lite long tod för barnen som ledsnade efter en timme. Så jag gick hem med barnen till hotellet. 

Vi åt humrarna som dom fiskade på en restaurang några meter från Hotellet. 
Så mysigt. Finns en del små resturanger. Hit får vi åka igen.

(null)


(null)
Lunch på hotellet. Så god mat. Räksmörgås såklart. Ingen pepparrot. Sånt har man inte på västkusten, bara Stockholms restauranger som lägger till en nypa pepparrot.. då blir det mindre för mig att äta . 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0