2023-03-19 Madison

När det kommer till inredning tar det tid för frun att bestämma. Annars tar jag snabba beslut.

I ett år har jag funderat över om det skall bli en ny grå soffa eller blå som vi båda egentligen vill ha på landet. 

Mina favoritfärger är duvblå, dusty pink, ljusgrå och vitt.  

Äntligen hade jag bestämt mig för en lite ljusare light blue .. vi va på Mio i kungens kurva häromdagen.. vi skulle bara sova på saken och åka till Mio ute på Värmdö för att beställa. Väl på Mio på Värmdö hittar M en mörkare blå som han vill ha.. Hua… den va ju rätt fin. Röstning, dottern och en god vän fick rösta . Blev den mörkare. Passar bättre med porslinet. Man byter varken porslin eller soffa rätt ofta. 

Den kommer lagom till sommaren. Perfekt, kanske vi hinner riva  och bygga lillstugans insida, där den gamla soffan får husera.

(null)
Denna har jag kikat på i ett år ..

(null)


Denna blev det. 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0