2023-03-01 Trapper va Skoterhuset

Igår gick alla ut och åt. Jag och lillasyster stannade hemma. Men blev sugen på renskavspannan och utsikt över fjället. Kanske norrsken vem vet.

Bokade bord på Skoterhuset till mig och mannen min. Vi kommer i god tid. Men nä, då är det dubbelbokat. Fick tre tider att välja på. Hade jag vetat att dom alltid dubbelbokar, hade jag tagit den tidigare tiden. Eller så fick dom ett större sällskap som ger mer pengarna i plånboken. Igår va det inte fullt. Vi kunde sitta i foajén …  kändes inte ok för att äta en renskavspanna ute i foajén när man bokat bord.  Vi åkte till Trapper istället. Ett riktigt inneställe, kanske inte så designat som Skoterhuset. Men mysigt och det fanns bord till oss och renskavspanna. Ingen fin utsikt, men va gör det när man känner sig välkommen och får äta renskavspanna med alla andra gäster. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0