2023-02-24 Spolarvätske tjyv

Mannen min skulle tvätta min mammas bil och fixa handbromsen, sen köpa en back långbarhetsmjölk som hon behövde. Han fick inte med sig allt, så han lämnade sin tvätthink och spolarvätska i trapphuset. Trapphuset är kodat och är bara bostadsrätter. Kanske kommunen köpt några vem vet! Iallafall när jag kommer och hämtar mannen min som slitit hela fredagkvällen, då har något lyft på meckaroverallen, snott spolarvätskan för 99kr, riktigt lågvatten. Varför inte ta allt! Någon har lyft för att kika och sen beslutat för att stjäla spolarvätskan. Varför tog du inte allt? Hoppas det känns bra när du använder vår spolarvätska. Käns heller inte bra att min mor bor i ett trapphus där det bor minst en tjuv. 

Nog om det. Tips, nu har Ica Maxi extrapris på spolarvätska.

(null)

(null)


(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0