2023-08-05 Runnmarö

Första gången jag går iland på Runmarö. Riktigt mysig ö. Kändes som vi va på landet, menar inte en ö, utan mer i smålandsskogar.

Passade på att handla lite mat vid Runmarö lanthandel. Vi brukar beställa hem från Runmarö.

Blev även lunch på öns enda restaurang. 
Toastskagen hade varit god om dom inte haft pepparrot… så blev pannkakor för mig med socker, eller morfar åt upp mina pannkakor och sin toastskagen. 
Aja. Inte långa restauranger som uppfyller mina krav..


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0