2022-03-16 Skohorn

Det rosa skohornet har gått sönder. Våra gäster använder det flitigt. Plast är inte beständigt, klart det spricker tillslut.

Vill absolut inte ha ett skohorn i plåt, dessa åker ut lika snabbt som de kommer in. Varför? Jo det är hårt och kallt och opersonligt, tycker jag. 
Hittade ett i trä på Norrgavel när jag skulle köpa vitolja… 
Blir perfekt, få se om gästerna godkänner och om det håller. Fint är det iallafall.
Kanske jag målar det rosa!

Kanske en aning kort för våra vänner som är över 185… 

Norrgavel är en av mina favorit affärer. Skulle kunna inreda hela huset , behöver först bli rik!
Ibland får man spara till något man vill ha. Tar bara lite längre tid. Men så värt att inreda med det som passar ens egna smak, då trivs ialla fall jag. Ibland behöver man också fundera om det verkligen passar. En annan anledning att vänta och inte bara köpa för att köpa är att ibland påvägen hittar man något annat som kanske passar bättre. 

Aja, nu va detta bara ett skohorn, men för mig va det bara rätt. Det rosa har varit trasigt i över två år. Ni fattar att ibland måste det få ta den tid, för att rätt skohorn skall få flytta in hos oss.


(null)


(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0