2022-03-10 Födelsedag

Firade vår vän som fyllde år den 14:e februari. 

Alltid lätt att komma ihåg O som fyller på alla hjärtans dag. 

Eftersom alla varit sjuka blev det firande mitt i veckan på en torsdagskväll. Så mysigt att få skratta med goda vänner. 

Sa jag att vi bara va fyra.. jag va hungrig efter en dag på jobbet från sju till kvart i sex på kvällen, spenatsoppa vid skrivbordet! Blev 8 små semlor, som va gigantiska. Gott va det.

Ni vet att jag inte är förtjust i tallar! Vår vän han gillar tallar, han har t.o.m. odlat upp femtio tallar. Imponerande. Dock får vi nog kolla hans fickor nästa gång han besöker oss på landet… kanske han sår några frön. Jag har nog med alla tallskott som poppar upp överallt. 
(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0