2022-01-21 Croque Monserur

M fick feeling. Ville testa Croque Monseur..
Äskar varma smörgåsar.. men detta va varken min eller Ms kind of food. Vi blev proppmätta efter en smörgås.

Äter ju inte varm ost. Har precis lärt mig äta mozzarella ost. Denna cheddarost va lite för mycket och fettet. Gillar nog mer mackor i macktoastern, där man inte behöver ha smör.

Härligt att se M laga mat. 

M hade skinka och jag kalkon.
Håller mig till min spenat och mozarella toast. En favorit som håller än idag.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Bröden doppades i ägg och mjölk. De hade jag nog helst velat hoppa över.
(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0