2022-02-05—16 Covid

Inte hänt mycke på tre veckor för min del. 

Min man tyckte hockeyträningen va viktigare än att ha en frisk fru. Resultat M fick Corona= sjuk i två dagar. En vecka senare på ett plan till Val d’isere för att åka snowboard. Själv har jag varit sjuk i tre veckor. Men å andra sidan innebär en vanlig förkylning tre veckor med kortison och utan röst. Jag är inte bitter jag inte🥰

De bästa är ändå att jag har haft finbesök och övernattande gäster som haft samma för någon månad sedan.. 
tre doser vaccin hjälpte inte, men förhoppningsvis slapp vi allvarlig sjukdom, vilket är skönt.  Och ja man smittar andra även om man har tre doser vaccin. Man vill heller inte höra att jag hade den riktiga Coronan.




(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Doppad hallonbåtar i mörk choklad
(null)
Vindruvor doppade i mörk choklad va en hit
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0