2022-12-16 Riksarkivet Julbord

Tänk lilla jag blev bjuden på Julbord av en av mina fina kunder ❤️ Tusen tack 🤩 de jag saknar mest som egen är jobbarkompisar. Tur jag har så fantastiska kunder. Känner mig som en av dom.

Vilket julbord, helt i min smak, fanns en massa vegetariska alternativ, stuvade grönkålen kunde man dö för, så god och vilket efterrättsbord. Japp ni som känner mig vet att jag inte äter mat utan bara godis.

Inte minst vilket ställe, vilken julstämning. 
Några av de fina bilderna är EW från min kund.
(null)

(null)

(null)


(null)

(null)


(null)
Foto EW
(null)

(null)

(null)
Foto EW
(null)


(null)
Foto EW 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Foto EW 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Foto EW 
(null)
Foto EW 
(null)
Foto EW 
(null)


(null)

(null)

(null)

(null)
Blev lite häng på Mr Frensh, jag va näst äldst😇. Men men bara en siffra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0