2022-04-07 Thule dubbelvagn

Ibland får man lirka med sin man. Har lärt mig många knep genom åren. Vet att han inte riktigt kan se vissa saker. Som cremefraiche i kylskåpet, även om den står rakt framför näsan. 

Likaså denna Thulevagn jag köpte för en del av mina pensionspengar.. visst den är stor och  åbäkig. Men jag vet att den levererades platt utan en massa monteringsanvisningar. Bara däcken som låg i.. den har varit superbra till både att vara ute och promenerara när vi passat lillskutt. Vi har cyklat och åkt skidor.

Iår skall vi ta med båda barnbarnen, föräldrarna kommer senare i veckan.  Vår bil är inte jätte stor, även om den är hög. Försökte säga att det nog går in i bilen.. visade sen en youtube instruktion, hur man fäller ihop en Thulevagn… äntligen fick jag med mannen till vår dotter som lånar vagnen. Visst blev den relativt platt. Den gick in i bilen.

Nu får vi packa smart.  Och en nöjd man.

(null)


(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0