2021-10-30 Barnvakt

M kör Gotland Grand National, jag barnvakt till dess finingar. Fick även besök av min mamma och pappa som uppvaktade Lillskrutt som hade namnsdag. Min far stannar några dagar, även han får en härlig helg min sina barnbarnsbarn.

Dottern praktiserar som Barnmorska. Hon jobbar natt hela helgen och sover även hon, fast på dagen.. Hua vilket jobb dessa barnmorskor gör. Vilka scheman. Jag jobbar mycke. Men inte på så obekväma arbetstider som dom gör.

(null)
Lillasyster vill också leka med dockskåpet
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Livet som mormor och morfar.. saker överallt. Jag gillar ju att ha ordning. Är helt omöjligt när man är ensam med två.. aja.. vet ju att det är begränsat antal dagar. Nästa vecka blir det städning om kvällarna .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0