2021-05-18 Dos 1

Då va er dags för vår första dos.  När dom släppte på alla födda från 71 va det nästan omöjligt att få tid. För mig va begränsningen till tre vaccinationsställen. Huddinge sjukhus. Karolinska i Solna samt Norrtälje allergimottagning... inte en enda tid att boka på 1177. Plötsligt händer det... en massa tider till dagen efter. Både M och jag lyckade boka på Huddinge sjukhus.

Otroligt bra anordnat. Men alla dessa människor som skulle vaccinera er. Skärpning, nästan 70% kom försent!!!!! 

Både M och jag fick varsin gul 30 min lapp, behövde sitta i 30 minuter efteråt.. allt gick bra. Endast ont i armen i några dagar. Om 6-12 veckor dos 2.. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0