2021-06-22 Spruta 2

Inte lätt att bo på en Ö när man blir sjuk . Vi 
Fick låna syremätningsapparat och blodtrycksmaskin och Visir från vär goda vän .
Hämtade även ut recept år min mor som fått biverkningar av spruta 2. Tur det va sommar. Och ljust om kvällarna.

Jag höll mig på avstånd, hade dubbla munskydd handskar och Visir. Vet faktiskt inte om biverkning av Covid spruta smittar. Min mor gick även ut på verandan.  När vi lämnade henne lät andningen bättre efter lite hjälp.
Kändes ändå inte bra att lämna. 
Annars tar det lång tid att komma ut med vaxholmsbåt. Med egen båt kortare som tur är.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Det va ruggigt på hemvägen. Tur det är ljust om kvällarna.. tror det va den ljusaste dagen på året idag. Hör va klockan 23 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0