2021-08-24 Gotland

Inte något social visit, utan jobb. Första gången jag åker till Gotland. 28 st på båten, kändes skönt att de va så få, satt helt själv i försalongen. Hade munskydd när jag gick av och på båten. Sen 20 minuters promenad till Hotellet. Ett finskt landslag i något åkte med, alla dessa ungdomar och antagligen deras tränare hade munskydd, så imponerad. 

Va lite orolig innan, eftersom man suttit hemma större delen av veckorna utan att träffa folk.
Tog med mig varma koppen och riskakor. Utifall det är buffé. Fick eget rum, bättre kunde det inte bli. Vilken fin ö. Hit måste vi åka i framtiden när allt är bättre.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Såklart de va vägarbete till Nynäshamn..
(null)

(null)

(null)

(null)
De va så lugnt på havet.. lite dyningar. Är man kom ut mitt på havet.. fanns inget Wi-Fi, passade på att vila.
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0