2019-04-04 Ikea PS Vågö/ Bunsö

Nu när våren är på intåg, vill man gärna plocka fram utemöblerna. Men som vi alla vet, kommer säkert ett bakslag med både snö, hagel och regn. Våra trämöbler mår inte så bra av det. 
Kom på en briljant idé att åka till Ikea å köpa plastmöbler. Normalt skulle jag bara få ett stort Nej... Nu när mannen min blivit med lätt lastbil, ville han åka på stört... haha. Vi skulle köpt fyra stolar, hittade likadana men för barn, kunde inte låta bli. Namnet var Bunsö, lite passande för er som känner igen namnet! 
(null)
Blev några värmeljus åsså..
(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu kan jag beskåda mina icke odlingar... frågan är vad vi skall odla ivår! 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej
Jag funderar också på dessa plasstolar. Nu är det så att jag har 20mil till IKEA så jag undrar om ni är nöjda med dessa stolar och skulle rekommendera dessa? Så att jag inte kör de 40 milen och inser att de är totalt osköna.

Svar: Hej, nja inte kanske de skönaste stolarna. Men absolut riktigt snygga om man gillar stilrena saker. Vi köpte dom mest för att även kunna ha dom ute på vintern, slippa underhåll, slippa ta in dom på vintern, så länge dom håller. På altan blåser de gärna iväg om lite högre vindstyrka. Vi har även två på gräsmattan, vilket fungerar bättre. Mysigt på våren att sitta i solen med en kopp varm choklad,innan vi tagit fram trämöblerna. Man måste ha en filt under, annars blir det lätt kallt. Ikea har ju även hemkörning vet jag. Vi har landställe ute på en Ö. Brukar bli samma pris om vi skulle ta båten till stan och sen bil, som Ikeas leveranskostnad. Lycka till, hoppas du hittar en lösning.
Tornberg

2019-11-20 @ 12:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0