2018-06-13 Båt

Ännu en fin morgon vid Bryggan, sällskap till jobbet fick jag också, inte nog med det, fick lunchsällskap. Förnyade körkortet tillsammans,, blir var tionde år... eftersom vi gifte oss för en 30 år sedan, så bytte jag efternamn. M tog motorcykelkort när  han fyllde 41.. lyckligtvis blir det samma år eftersom jag är ett år yngre. Hängde ni med? Svår matematik☺️
Annars har jag haft körkort i 32 år... hua. Ja sååå himla gammal är jag... är bara en siffra eller två. 

(null)

(null)

(null)


(null)
Hittade en fin tröja till lillskrutt påhemvägen.
(null)
Hemvägen inte lika bra, Ösregn ingick inte i planen. Testade inomhus.. ajaj, blev en tidig kväll. Sov som en stock i 10 timmar.. jag är iallafall billig i drift, ingen mat dagen efter. Citronvatten och knäckebröd. Men men finns värre saker i livet. Bara att bita ihop.
(null)

(null)

(null)
Min man inte lika road av att sitt på däck. Vad gör man inte när man mår illa. Illamåendet går lagom över till lunch... 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0