2018-06-02 Lång dag

Egentligen hade jag behövt sova några timmar mer, gick och la mig två på natten, gick upp 7.. kvällen innan sov jag inget.... klockan 10 på lördagskvällen då sa det stopp...  nu har jag sovit i 10 timmar😴. 

Jag hann dock med mycke i värmen. Planterade blommorna jag köpte förra helgen. Nästan att de torkat bort.  Bara tomatplantorna kvar att plantera. Rensade två av våra fyra stenpartier, samt fyllde på med sand.  Tvättade farstukvisten. Tvättade dörrarna, elskåpet mm. Fick leka med barnbarnet, lagade mat. Vilade i paviljongen innan jag stupade..

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)


(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0