2018-08-24 Nike

Köpte nya springskor tillmug, kunde inte låta bli, blev ett par till lillskrutt. När jag kom hem, var lillakrutt och far på besök, som blev så glad åt de nya skorna.

Även om jag inte direkt springer, utan mer promenerar, springer i nedförsbackar, går uppför🙄. Sliter ut ett par skor på 8 månader😔. Nu när jag fått hälsporre, behöver jag byta ut skorna. Butiksbiträdet på sportringen på Värmdö, så proffesionell och duktig. Hon fixade ett par inlägg för hälsporre. Som en dröm för foten. Skulle haft innan jag fick hälsporre.
Gogglade lite varför man får hälsporre. Tydligen uppstår det när man ökar träningen och springer mer🤔, men jag springer ju inte alls... däremot går jag varje dag, ett tag gick jag lunch och kväll! Kanske var det i kombination att skon blivit utsliten... 
Sist jag hade hälsporre var för 8 år sedan. Tog ett halvår att bli av med, med hjälp av sjukgymnast i elstötar... blir cykling för min del.. får börja med simning igen.

(null)

(null)

(null)

(null)
Mormors skor var roligare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0