2018-08-12 Skummeslöv

Lämnade Ven på eftermiddagen. Lagom med en timmes färd, framme i ett regnigt Skummeslöv och Strand Pensionatet, ligger i Lomma kommun. Ca fem minuter med bil till Båstad. Fyra mil till Halmstad. 

Här var det fyrstjärnigt. Ändå billigaste boendet hittills. Riktigt fint och nytt, stort, havsutsikt från våra fönster. Va gör det om det regnar. Här kan man verkligen mysa på hotellrummet, eller pensionatet. Låter så gulligt med pensionat. Hit kan jag komma tillbaka. Gärna med solen.

Bada var inget alternativ. Älskar att bada på sandstränder. 14 grader i luften. Säkert varmare i vattnet. Kändes ändå inte lockande.

(null)


(null)

(null)

(null)
Bilen precis nedanför, kan inte bli bättre
(null)

(null)
Vilka sängar, kändes en aning bättre att sova med min onda rygg. Första gången jag sov från 10 på kvällen till sex på morgonen utan att  vakna👍
(null)

(null)


(null)
Dessutom handikappsanpassat. Perfekt för mig som knappt kan resa mig upp, såå himla ont i ryggen. Går bra att gå och cykla, så länge det inte är guppigt. Men att resa sig upp, sitta eller ligga ner😪. Men men det går nog över.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0