2018-07-31 Takbox Väggfäste

Tog en tripp till Biltema och Claes Ohlson på Värmdö. Först trodde jag ACn på bilen gått sönder. Trots att AC knappen var intryckt ä, sprutade det Värme, jag hade ställt in på 20 grader. Visade sig att en Autoknapp blivit släckt. Traxt innan Gustavsberg fick jag igång AC'n, 35 grader i bilen hade det blivit, trots att jag öppnat takluckan.
Väl framme hade Varken Biltema eller Claes Ohlson någon kyla. Tur jag skrev en lista innan jag åkte.
(null)
Blev ett par väggfästen från Biltema, 189kr. M fixade upp takboxen när han kom hem från Jobbet. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Roof Box Storage,,, översätter man inte Roof till  tak, här är det vägg...  om man skall ha den i taket, då behöver man två par. Nu ligger dem som ett par i förpackningen... 
(null)

Köpte ett överdrag till takboxen från Bilia . Trodde det var ett regnakydd. Det var mer ett dammskydd.. vi drog på det, med en flrhoppning att den inte blir matt i solskenet.
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0