2016-03-26 Påskmiddag


Igår var vi på Påskmiddag ute i Mörtnäs. 
Vi fick så mumsig mat. Femton personer  blev vi, då saknades kusin F och J, som var på träningsläger inför Vättenrundan.


Mitt trognaste fan här på bloggen, M's systers mans 89 åriga Mamma M. Japp alla börjar på M. 












Älg och Lammstek.

Även M's bror och fru och son kom.















Vi köpte en fransk pumptvål till värdparet. En liten kul grej... Förra helgen cyklade vi förbi och jag lånade toaletten, när jag tvättade händern och pumpade lite tvål så fick jag tvål över hela kroppen , var något fel på pumpen, jag blev iallafall ren😊.





Jag stod för efterrätten.. Recept kommer en annan dag.



Tack för en super trevlig Påsk middag. Så mumsigt och trevligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0