2016-07-21 Ystad cykling


Nu är vi i Skåne på Pappas landställe i några dagar.
Igår cyklade vi Kiwik till Simrishamn, med far min som hade koll via bilen...
Idag blir det först en cykeltur ner till Borrbystrand.
 
Blev inge dopp i havet.. Bara en cykeltur.
















Far min mötte upp oss med bilen för lunch nere i Kåseberga.















Kasewood - Hollywood.



Torskwallenbergare. Yummie.


Far och M tog en fish and chips.


Felkörning in bland kohagen.

Ystad nästa. Riktig cykelväg från Kabusa till Ystad.







Strandpromenaden i Ystad. Vilken vacker cykelväg.

Måste skaffa mig en hållare för kameran!







Ystad Saltsjöbaden! Ser mysigt ut. 
Vackra toner från Eric Gadd ljöd genom Saltajöbaden i Ystad.






















Glassintag i väntan på att möta upp far min. Snart skall vi till våra ex grannar på lite bubbel, som har ställe en fyra km från far. Lilla O lär bli lite avis. Sist jag såg L var i höstas när jag var till Malmö, J har vi inte sett på evigheter, såg honom på Vallhallavägen men han såg inte oss😔. Men nu😍. Skall bli mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0