2016-01-17 Barbapappareflexen is back!



Igår hade M's ryggont äntligen släppt. Det löser sig även utan naprapat, tar bara en aning längre tid.

Mannen min ringde på väg hem från jobbet och bad mig klä om😳 för en tur på Ingarö Golfbana😩. Yes. Fixade lite broccoli tortellini ugn. Lite kolhydrater är aldrig fel. Klockan 8 stod vi i spåret på Ingarö Golfbana. Vi och två till bilar, som sedan bytts ut mot två nya. 





Vad är oddsen att jag hittar min borttappade Barbapappareflex? Jag tappade den för en vecka sedan på Ingarö Golfbana😇.
Den blänkte så fint när jag kom åkande med min pannlampa.

Min favoritreflex är åter i min ägo.
En aning överkörd. Dels regnade all snö bort tidigare i vecka, som sedan ersattes med ny. Nya spår. Ett X antal skidåkare som kört över min reflex under helgen. Måste varit bra glid över reflexen. Helt otroligt att dom spårat precis där den låg. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0