2015-04-05 Uvö


I söndags åkte vi ut till Mormors ö för att fika. Vi blev ett helt gäng som stormade ön.


Farfar blev kvar hemma med lilla Hugo.

Även M's syster och man som kampat i yttre skärgården kom förbi i sin mysiga fina snipa. Dottern åkte med oss, hon gillar snabba båtar, inte för att vår går så värst snabbt, men antagligen snabbare än deras snipa Blixten. 

En snipa skulle man ha. Om tiden bara hade räckt, kan tänka mig att det är en hel del arbete inför varje vårrustning😳.

Tjejerna badade.














Group selfie😂



















Jag råkade ändra färgen i kameran, inte meningen att göra båten äldre än vad den är. En riktig pärla.





Våran är inte riktigt lika fin... Eller jo det är klart den är..





J försökte lära mig att ta en selfie, gick sådär😎



Nu upptäckte jag att jag ändrat färg..


Eller sådär, Nää inte vet jag hur man skall ta en riktig selfie. 




Frussna och rödbruna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0