2014-12-31 Nyårsafton del 1



Tog morgonbåten ut till Sandhamn.
Med ett härligt gäng på åtta personer, som fick en guidad tur runt ön, med ett stop på södra stranden om Sandhamn, en av mina favoritstränder..

Vi tog med oss Tiranga köket och ärtsoppa. Med två fd. kustjägare skall vi nog klara av att värma soldatens ärtsoppa. Jag smugglade med lite baguetter, va först lite gnäll på mina baguetter, som sedan blev hett uppskattad😉. Jag älskar ärlighet, och att man kan erkänna att något ändå kan vara bra. 









































En hel del snö vid Trouville stranden











Min jacka är enormt varm, har dessutom gömmor. Trodde jag blivit av ned mössan när jag badade i havet....men den hade fastnat i en av jackans valkar😳











Sååå mysigt. Om Puben på Sandhamn haft öppet hade vi sannolikt inte haft picknick på ön.. Bra start på en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Gud va mysig jackan verkar. Gott nytt år!!

Svar: Ja den är mysig när kylan slog in,, annars är den rätt stor, svårt att komma in i bilen med (är 1,78 cm lång, kan vara en orsak:) Gott nytt År.
//cilla
Tornberg

2015-01-01 @ 22:38:24
Postat av: Sanna

Ok! Samma som jag upplever att min fjällräven är när jag kör bil då hihi.

Svar: Tittade också på en fjällräven, hade nog varit bättre för mig. Jag är rätt lång varpå jackorna blir lite kortare...Jag brukar skoja att jag inte behöver någon Airbag i bilen, jag har ju en Wolff Wear jacka:) haha..//cilla
Tornberg

2015-01-09 @ 22:03:32
Postat av: Sanna

Ok! Min omgivning störs rätt mycket av min Fjällräven. Dom kallar mig allt möjligt... Dunbollen,köttbullen osv osv. haha
Tycker Wolff wear och Fjällrävne ser rätt lika ut.
Tyvärr har Wolff wear bara butik i Stockholm har jag förstått det som... Lite långt för mig att åka och testa en. 50mil ca. :-(

2015-01-18 @ 21:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0