2015-02-09 Balett



Ser inte riktigt ut så här när jag dansar balett, har en bra bit kvar innan dess.. Kul är det iallafall☀️

I julklapp fick jag en balettdräkt, nu slipper jag visa magen när jag övar på piruetterna..

Rosa benvärmare, de ni... Skriker 80 tal, men ett måste när man slänger upp benet på plijestången,,, haha. Även dessa fick jag i julklapp från finaste dottern och mannen min😳

Nu är jag redo för en ny termin... Om ni missat, jag började på Balett för vuxna i Kristallsalen ute i Gustavsberg, sååå himla kul. Är gammal gymnast, så vigheten är det inga problem med,, däremot är det en helt annan teknik. En utmaning, gillar utmaningar.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0