2014-01-09 Flytta hemifrån saker

Inte jag, men L samlar inför framtida flytt, snart har vi porslin för två hushåll i ett....
 
Kvällen spenderade jag på Clas Ohlson, införskaffade förvaringsboxar till L´s saker..  Mina lådor kommer gapa tomma den dagen vår lilla prinsessa bygger eget bo, då hon stoppat vissa av sakerna direkt i våra lådor..
 
Dessa fina koppar från Mateus samlar L på. Gråa och ljusrosa. Jag hoppas på att bli bjuden på en kopp varm choklad i dessa, med en klick grädde, mums. Även jag gillar rosa, men den gråa verkar lockande att få varm choklad i.....
Mormor försåg henne med en uppsättning koppar och vi med skålar.
Gråa förvaringsboxar från Clas Ohlson med grått lock..
 
Nerpackade.
Lite andra flytta hemifrån saker.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0