2014-04-18 Påskägg ala Svåger U

Vilka Påskägg svåger U pysslat till mig och M... Riktigt imponerad.
 
 
Han har klippt och klistrat och lackat med klarlack.... Ni som inte vet så har M en orange KTM... en enduro.. har inte blivit så mycket körande pga. att M har problem med ena knät.. han behöver nog operera meniskern
Han kan knappt gå utan att det skär som knivar....
 
Inte nog med att han pysslat. Innehållet i ägget har han varsamt valt ut.. Allt går i Oranget... samma som M´s Enduro.. En ny karriär väntar...
En annan sida av påskäggen..
Kanske får han följa med dom stora grabbarna nästa gång! Jag menar M
 
Jag fick ett vitt fint påskägg... U en av mina trognaste läsare har listat ut min favoritfärg...  Vitt, vitt... och en liten släng av Rosa..
 
Mitt vita fina ägg innehöll 99% vita godisbitar och 1% rosa.. Riktigt imponerad.
Tackar och bugar, alltid roligt att få något personligt och när någon lagt ner sin skäl:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0