2013-05-16 År 2007 M´s 40 års kalas

Här kommer lite bilder från år 2007 Augusti.. Firade M 40...
 
En överraskningsfest som vi firade ute hos M´s mamma och pappa. Jag höll på i flera månader innan.. Fick hjälp av dom flesta med allt möjligt...Riktigt roligt att planera, men svårt att ge vita lögner som t.ex. när jag skulle köpa Partytältet... Fick hjälp av snälla L,, vi hittade på att jag skulle följa med henne till Brisak för att titta på en bänk.. men men . vi åkte runt till både jysk, brisak och rusta för att leta tält.. Tillslut hittade vi ett hos Jysk i Nacka, sedan bar det ut till Ingarö för att gömma tältet i tvättstugan,,,,M ringde och undrade vart jag höll hus,,, och om jag kunde handla lite bröd och mjölk.. blev statoil ute på ingarö, skrapade bort prismärkningen från brödet för att inte avslöja vart vi va... Nästa vita lögn va när U skulle hjälpa till med kopiering av inbjudan... han skulle möta upp mig och L vid Sonjas kiosk, inte långt från oss, tar ca 3 minuter med bil, precis när vi skall lämna uppfarten komma M hem och undrar vart vi skall åka... blev en vit lögn att vi skulle till L´s kompis F för att hämta en bok som L glömt.... blev några varv runt Nacka för att inte bli misstänksam.... Vi klarade de.. Även om M inte va helt upplagd för fest, fick vi en minnesvärd kväll, med goda vänner.
 
 
Tokiga L och hennes klasskamrat och fd. granne.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Innan M´s firande hade U lurat med M till Nynäshamn för lite båttävling....
 
Ojoj... Vårt lilla motorrum blänker nog inte riktigt lika mycke,,men näst intill... får bli en bild på de en annan gång..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0