2013-03-10 Loppis

Idag tog vid en promenad i solskenet... men fick rycka ut och hämta lilla L som behövde åka till sjukhuset...
Det blev en löparrunda till Duvnäs utskog... sedan till Nacka närakut.. Nu är lilla O sjukskriven i två veckor...
Två sjuklingar i hemmet... det börjar bli tufft för mamsen som nu vårdar två.. men men aja.. thats life..and I love it..
När jag satt och väntade i väntrummet passade jag på att läsa lite skvaller... va hittar jag.. jo bild på en skål som jag lämnade in till loppisen för något år sedan... 7000kr...jaja. kanske skall åka och se om den är såld...
 
 

Kommentarer
Postat av: Tush

Låter som en fullspäckad dag.

2013-03-12 @ 09:10:59
URL: http://www.filmkritikerna.se/filmtoppen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0