2013-07-15 Propeller gånger 2

 
Som sagt vi gick på grund förra helgen,, varpå vår propeller blev likt ett salladshuvud.. orsaken kan jag berätta en annan gång. Vi har åkt på samma ställe hur många gånger som helst och vet att det ligger en sten på vardera sida,,, men efter att ha visat ett instagraminlägg för M glömde M svänga till vänster en aning tidigare....
 
 
Kunde ha blivit en rostfripropeller om vi inte behövt köpa såååå många....
Farmor följde sedan med på en provtur runt Tranarö.
 
 
 
 
 
Dags för propeller nummer två,, den som lilla L råkade tappa när hon backade, också den förra helgen..
Nu är vi 5k fattigare, blir havregrynsgröt till middag.
 
 
 
 
Blev ingen bild på mig i vanlig ordning. Tog dock på mina fötter, inte vackra, desto vackrare är mina nya ecco sandaler, rätt nöjd med mina nya ecco sandaler.. kommer kanske i ett senare inlägg.
Har gått och fått hälsporre, blev då ombedd att köpa bra skor, kanske inte så bra med sandaler, men sandalerna har en mjuk sula, är foträta och heter Ecco,,hmm de ni, låter inte vackert....jag är dock riktigt nöjd, vilket är det viktigaste...
I morgon blir det andra behandlingen hos sjukgymnasten, laser och el...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0