2012-05-17 Motorproblem!


Fort gick det igår om man tittade på mätaren... den har fått fnatt...
Ingen lösning på båtmotorproblemet... landet får vänta..

Vet inte om M leker Titanic, eller om han skall hoppa efter att ha givit
upp... Tror han behöver vila lite,, förkylningen vill inte ge sig...kanske
motorproblemet löser sig när förkylningen upphört! Jag tror fortfarande att
det är tändspolen som är problemet..men jag är ju som sagt inte någon
maskiningenjör utan civilingenjör! och dom kan inte sådant!

Fort går det iallafall...men på fel läge!

Som sagt,, hänga över motorn inte de optimala vid förkylning, inte konstigt
att han inte hittar lösningen då huvudet dunkar varje gång han böjer sig..

Motorn blänker som vanligt.

busy busy

Medan M försökte fixa mortorn, lekte jag med Pelle,,,han jagade kottar
och jag kastade...

tur jag är på land... ser mörkt ut därborta!

Det ser bra ut på långt håll... Jag får väl åka ut med vaxholmsbåten
till landet.. Måste mäta badrummet en extra gång.. vi har en liten fuktskada
i duschdelen..behöver byta lite saker..Vi får se om vi får ut en golvläggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0