2012-06-09 Solglasögon....


Vi åkte och tittade efter solglasögon med styrka till mig...
Har gått och fått bättre syn på äldre dar, Inte illa.
De flesta i min ålder brukar behöva glasögon för att läsa... Jag kan
numera läsa en bok utan att behöva glasögon! nästan iallafall..

Här är ett par jag provade... Mitt favoritpar,, men inte M..

Ett annat par.. påminner om mina gamla.

Nämen, de är ju mina gamla glasögon.. liknar paret ovan..eller?

Dessa gillade jag...M tyckte det såg ut som två TV skärmar...jaja..
Dom va dock bruna med guld, vilket går bort..

Provade ett par lila...inte min färg.. men jag gillade formen. Fanns inte
i svart...
OjOjOj,, blev många bilder på mig.....


De va jobbigt att prova glasögon,, M tyckte inte några va fina... han
va nog hungrig.. Blev lunch istället. Kommer inte ihåg namnet.. men det
låg bakom Synsam i Mölnvik..
Riktigt mumsigt..


Soppa till mig. Chili och majs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0