2012-02-05 Hellasgården


M fångar mig på bild... han zomade... men jag bjuder på de...
Ser ni vilken hastighet jag har på skridskorna...


Igår provade vi lite långfärdskskridskor på Källtorps sjön vid Hellasgården..
Mycke folk..


Igår åkte vi till Hellasgården efter att vi gjort en ride på Götgatsbacken!
Här va det betydligt mer folk... Föredrar nog hematrakterna vid
Velamsund. Lugnare/mindre folk/finare is/goare fika...


Kändes nästan som att vara uppe i fjällen för en kort stund..

Blev Amerikanska våfflor med en skvätt sylt och grädde... Smakade
lite som Mariekex.. Inte min smak... föredrar svenska Våfflor.
Men nu har jag provat...

Bjuder på denna bild... Hej och godnatt från Tornberg... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0