2012-02-09 Expressen kom på besök!



Lilla L och Jag va med i Expressen idag... Missade ni oss.. Blev uppringd av Expressen
dom hade hittat min blogg och tyckte om mina runda former... från vår
blogg.. helt otroligt att dom just hittade vår blogg.. Hon gillade min puff som
jag nyligen sydde nytt överdrag till.. En fotograf kom över och tog en
mängd bilder med mina kuddar och min puff.
 
Fick lite frågor och dom undrade om jag hade erfarenhet av inredning och 
följde trenderna...Nej sa jag, vilket är sant, jag köper de jag faller och sa att jag egentligen är
utbildad Civilekonom och jobbar på ett företag som utvecklar elektroniskt
fakturahanteringssystem... roligt tyckte hon.. resultatet blev jobbar med 
utveckling av elektroniskt fakturasystem.... kanske kan misstolkas..
Korrigering...  är Civilekonom jobbar på ett företag som utvecklar
elektroniskt fakturahanteringssystem på deras utvecklingsavdelning:)
är det som gäller...:) Inte alltid lätt med kommunikation och överföring:)

Ja ja..va gör de om hundra år, en kväll som såg lite annorlunda ut..
L har ju lite mer erfarenhet av att vara med i tidningen... har en bunt sedan
hon va liten,, då hon jämt råkade vara framme när fotograferna va på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0