2011-09-18 Stomarna uppe


Nu är hyllorna uppe,,, men får bli en sväng till Ikea igen, Fyra hyllplan
till behöver vi för att få lite symetri. Jag har fortfarande tre kartonger
med kläder till:( Jag tänker inte ens öppna dom. Någon som vill köpa!
allt i storlek 36 både toppar och byxor. Jag försökte sälja några kläder
på loppisen igår.. En Gant tröja för 20 kr och L´s vita bomber jacka
blev såld. Jag packade ju ner alla kläder utom ett fåtal som jag tänkte
använda under de halvår vi byggde ut,, men tog ju två år och kartongerna
föll i glömska, jag köpte nya kläder..Jaja
Nu är det påshyllor som skall beställas samt bygga en hängare,,
knopparna är köpta,, bara underredet kvar.

Hyllorna är uppe, nu skall dom fyllas.


Vi har valt att inte ha några socklar på stomarna. Blir lättare med
dammsugningen. Vi har spikat upp en regel under som vi ställt skåpen
på, för att sedan skruva fast skåpen.

Första stomen upp.

Regel upp som stomarna skall vila emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0