2011-11-18 Lidl, check...


Skulle bara köpa lite mjölk..vi svängde in på Lidl,,kan ju inte vara någon
skillnad på mjölk..mjölk som mjölk.. Förpackningen va inte densamma som
Arlas...mjölken va helt ok. Vi hittade en spännande julkalender för
lite äldre...Den är gigantisk.. och två cm tjock.. Den är inte till mig om ni
undrar.. Lilla L måste ha en chokladkalender, eller måste,, hon
förväntar sig säkert ingen, men det finns nog ett litet barn inom henne..
hon kommer alltid att vara mitt barn oavsett om hon är fem eller 20:)
Trots att hon va me och köpte Adventskalendern, har jag gömt den och hon
blir såååååå överraskad när jag ställer den i matsalen den 1:a december...


Ni kanske känner igen bilden,,ni som följt vår byggprocess... M fick
en sådan när vi byggde till vårt hus för två år sedan...
En adventskalender för lite äldre pojkar... Om man köper
en back starköl från Systembolagetl ligger det normalt 24 flaskor per
kartong/back,,,perfekt om man vill fixa en adventskalender åt mannen
sin. Datorn fixar siffror, gör ringar runt och skriv ut... klipp ut, klistra fast
på varje flaskas lock.. Vips har du en adventskalender. Kanske inte
skall rekommendera att dricka sprit varje dag fram till julafton, men en
rolig idé.. Det går ju att spara till helgen och bjuda en vän...


De får nog bli fler Lidl besök.. Denna choklad från Bellarom "Fines Milk Chocolate"
är sååååå god..
Jag är inte jätte förtjust i ljus choklad utan håller mig till mörk...och Polly
såklart. Men denna ljusa choklad kan du äta utan att få varken halsbränna eller
känna dig speedad, genom att ha ätig någor rad för mycke. Finns
inga tillsatser eller färgämnen och den kostar endast 12,50 för 200 gram,
något fel måste de vara!! eller inte... Dessutom står det att den är till
för vegetarianer.. Måste vara alla tillsatser i godis som gör att man känner
sig hög bara genom att ha ätit en geleråtta..
Bellarom har verkligen lyckats,,,Marabou har lite att lära..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0