2011-12-11 L hade glöggfika / vi va till båten


Lilla L har verkligen stått i denna vecka, bakat godis, lussebullar, cupcakes..
städat...

Medan L hade glöggfest åkte vi för att titta till båten mm.

Pepparkaksmuffins med lite topping, jag fick smaka och de va mums...

L hade även fixat helt laktosfria godis åt sin kompis med lika fint namn som
sin mor...Åh vilket godis,, ser ni dom perfekt runda marsipan doppade i choklad
med lite strössel...jag blir så imponerad..


Jo igår när jag och L lyxade till och va hos frisören, höll M ställningarna hemma.
Han fixade saften och frostade av frysen... eller jag gick upp kl 7 och satte
igång saftmajan med en laddning äpplen och citroner för att sedan tömma
hela frysen... kl 9 sa jag upp och hoppa till M, saften skall slås upp på flaskor och
frysen har börjat frosta av... perfekt.. När vi sedan kom hem stod dom här
fina flaskorna fyllda med äppelsaft och frysen va laddad med godsaker:)

M kollar knutarna... sitter som berg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0