2010-10-15 Flowerpot by Verner Panton.


Här är min nyinköpta lampa.. Jag köper och M monterar, jag ritar
M bygger, jag lagar mat M diskar...han har dock fått dispens nu under
det ett och ett halvtår som han stått ute i tillbyggnaden... Men en ganska
bra deal.. tycker jag iallafall:)

Lampan är en Flowerpot by Verner Panton.
1799kr köpte den i en lampaffär i Sickla. Eftersom vi har snedtak köpte
jag även en CableCup från designtorget även det i sickla.. finns vita och
svarta CableCup, 129kr.

Jag har givetvis köpt en vit..Jag skulle kanske ha blivit läkare, och inte
civilekonom som jag är. med tanke på att jag gillar vitt, vitt, vitt och åter
vitt, kanske om jag är riktigt wild and crazy att det blir grått! 
Det kanske ser ut som ett sjukhus, men jag gillar vitt och att det
är ljust.
Dock finns det andra härliga färger för den som önskar, finns även i rött,
svart, limegrönt mm,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0