2009-09-09 Denna vecka ligger bygget nere...

Den här veckan blir det inte så mycket bloggande om bygget, min hantverkare nä skoja bara M är bortrest hela veckan i jobbet.. I måndags var han i Malmö och igår och idag i Göteborg,, sedan tror jag det bär åt helsingborg några dar eller var det tvärtom, inte så stor koll. Är lite avis,, kan vara skönt att komma bort från byggandet en stund. Själv skulle jag vilja åka bort och plocka lingon..

I måndags kväll var han ialla fall i köpenhamn och åt middag, jag hoppas han har något fint åt mig när han kommer hem:) kanske en god chokladbit... M om du läser jag har faktist inte ätit någon choklad på jag vet inte hur länge,, sedan i fredags kanske,,, men det är lång tid för att vara mig ni som känner mig väl!

Det blir då lite annat smått och gott i bloggen. Kom på att ni har inte sett min nya låda jag fått. Jag har fått mig en koja, den kommande klädkammaren.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0