2009-08-05 Besökte Harö idag...

Idag tänkte vi handla lite på Harö Livs som öppnat igen. Harö Livs har haft stängt i några år men hade hört att dom hade öppnat igen...
Men just onsdagar har dom stängt.. vilken otur som vanligt.
Det tar ca 15 minuter till Harö Livs från Eknö, lite längre än till Sandhamn, men både lättare och lugnare att parkera båten.
På väg till Harö Livs paserar man min morfars ö och hus Lislö, tyvärr finns han inte med oss idag , mina kusiner bor på tomten bredvid,, här kommer lite bilder, min mor kanske är nyfiken hur det ser ut. Det ser exakt likadant ut med bastun, lillstugan och sjöboden vid sjön, men huset är rött, när jag var liten var det grön laserat liknande tryckimpregnerat!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0