2023-07-05 Gymnastik

Inte Gympa morfar, det heter gymnastik.

Tänk att barnbarnet hon har ingen aning att jag startade Värmdö Gymnasterna 1989, som idag heter något annat. I 10 år drev jag föreningen. Jag får väl sätta igång och träna igen.. spagat och split kan jag.. men något annat har jag inte kört på över 10 år.. 

Nu har jag köpt en Airtrack… bara att sätta igång.

Vi lyxade till och fikade på Thornhuset, efter  en hel dags gymnastik, då behöver man en glass.

Sen gick vi till sköna ting, där hittade vi en massa roliga saker. Blev två badbomber, tandaskar till alla tre tjejer. Glasögon fodral och en vattentermos med fina små blåa blommor. Helt onödigt. Men den va så fin


(null)
 
De va många år sedan jag gick denna väg för att träna 

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0