2022-06-14 Jordnötter

Mormors lilla hjärta råkade få i sig jordnötssmör. Blev ilfart till sjukhuset. Allt slutade väl. Tur det finns medicin. Tror mitt hjärta stannade när dottern ringde. Brukar aldrig svara när jag är på jobbet. Av någon anledning svarade jag, frågade är det akut. Ja hör jag dottern säga, sitter i ambulansen med I. Då stannade hjärtat. 

Blev en liten annan dag. Hämtade storasyster hos deras grannbarn. Blev till affären för att köpa skor, strumpor och jacka. Sen ut till gammelfarmor och farfar som passade. Tillbaka till jobbet. Sen hämta dotter och lillasyster. Tur mormor fick röra på sig. Ett tag sen. Känns som jag sitter fast i kontorsstolen. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0