2022-01-05 Ittala

Besökte Ittala outlet butiken ute i Gustavsberg strax innan stängning. Inte en kotte i butiken, mer än mig och kassörskan.

Dom hade fått in Ice från Swedish Grace. Spar på vitt och rosa hemma i stan.. på landet har jag Rörstrand Mon Amie så fina. Har The koppar, små fat och små skåla, burk, bricka och en stor fin skål. Har även min farmor Lillys gamla porslin med blåa blommor, dock lite för små tallrikar. Tror dessa Ice från Swedish Grace kan komplettera om jag köper den större tallriken. Tycker att man kan ha lite olika på landet.

Tittade även på trädgårdsredskap till landet, dom säljer inte bara porslin, även trädgårdsredskap. 

Behöver en sekatör med förlängningsskaft.. vi har en fin ek som jag skulle vilja frisera lite. Ekar är så fina. Den har tyvärr växt mellan en massa tallar och växt lite hur som helst. 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0