2021-11-12 Tång

Lite jobb på förmiddagen, känns alltid lite bättre att få stryka sånt som måste göras. Sen återhämtning.. Jo jag vet att jag är ledig.
Medan M fortsatte att arbeta krattade jag tång på stranden.. nya rabatter på gång till nästa år.
(null)

(null)

(null)
M tyckte det va lite kyligt, han tände vår utegrill. 
(null)
Gratis gödning.
För 100 år sedan va det inte ett träd längs med stranden. Man kan skönja en rullstensås… under alla tallbarr,  de hade jag gillat.
Grannen har planterat ett körsbärsträd, upptäckte att det fröat av sig vid vår strandkant.. nästa gång vi åker ut. Skall jag se om jag kan rensa lite runt om. Så trädet får växa fritt. Annars dör allt och blir tort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0