2020-03-05 RunnmaröLanthandel

Beställde mat från RunnmaröLanthandel. Kunde slutat med ingen mat.. vi köpte nämligen minimalt med mat med oss ut, för att slippa släpa hemifrån. När jag skulle beställa trodde jag att de va samma som i höstas. Beställ innan kl 17 få leverans med 15.40 båten dagen innan. Men nu skulle beställningen läggas innan kl 11.. jag som va klar 12.30. Aj. Jag ringde för at stämma av en extra gång.. han skulle försöka se om han kunde lägga till vid vår brygga. De gick. Vilken service. Ja dom har allt. Även olja till motorsågen.

Nu kan vi äta mat ytterligare tre dagar. Vi behöver inte åka hem till huset i stan.

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0