2021-07-24 Rensning / Städning

Idag har vi burit grovsopor till bryggan.  I morgon kommer den efterlängtade Grovsopsfärjan till Eknö. Förmiddagen hjälpte dottern till. På kvällen kom svärsonen ut och hjälpte till med de tunga sakerna som kylskåpet och fönstret… vi har även 6 st fönsterkasetter under huset som tappat gasen.. får bli ett per år.. tunga saker..
Skönt att bli av med kylskåpet som stått i nästan ett år. Det nya kom två dagar efter förra årets Grovsopfärja..

Tänk att jag trodde vi slängt allt som va under huset. Men vi hittade fler saker. Även en massa saker under lillstugans altan.

Vi har sparat lite till nästa år som M glömde, som låg bakom lillstugan.. vi är inte arbetslösa på jobb till nästa år. Känns skönt att veta.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Min fina starka dotter. Så stolt över henne. Supermamman som fixar allt.  (null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag och lillasyster har myst
(null)
Storasyster har jagat stackars fina fjärilar  🦋..
Fjärilarna, speciellt de blåa gillar min oregano och timjan som jag planterat i en skreva i berget.. 
(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0