2021-02-27 Rosa Pioner

Äntligen fick jag min rosa pioner. Fick och fick, fick betala den såklart. 

Förra året funderade vi på att köpa en jolle som barnbarnen kan lära sig ro med. M mende att det fanns billiga Pioner på Blocket. Har inte hittat en enda billig. 

Började titta på att köpa en nytillverkad. Inte jätte dyr för en helt ny. Färgerna grå, limegrön och vit. Hittade att det tillverkats i rosa förra årets modell. Såklart ville jag ha en rosa. En gul eller orange hade också fungerat. Letat som en tok. Äntligen hittade jag en uppe i Ljusne på Båthuset .

Blev en dagstur fram och tillbaka med vår egna Buss. Båten fick nästan plats. En liten glipa i dörrarna. Vi surrade fast den rejält.



(null)

(null)


(null)

(null)


(null)

(null)
En lycklig tjej. I sommar skall vi ro
(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0