2021-12-01 Tia / Borelia

Ibland händer sånt som inte skall hända. Har alltid haft ett vakande öga eftersom jag har ett hjärtfel. Parasosmatiskt ventrakulär takykardi.. dubbla nervbanor genom hjärtat. Opererat tre gånger med ablation. Däremot ont huvudet har jag nästintill aldrig. Nu vaknade jag med domningar på höger halva, inte ont. Allt gick över på fem timmar. Inge högt blodtryck, ingen diabetes. Inget högt kolesterol. Väger såklart mer än jag gjorde vid 40. Men räknades inte som överviktig. Inte urtypen för en Tia som dom misstänker. Kom sen på i förra veckan att jag haft en fästing i huvudet i september.. har nu tagit ett Borelia test.. I mitten av december skall jag göra en MR röntgen. Då får vi svar om det va en tia eller inte.. 

Sjukhusvistelsen va en mardröm. Kändes som jag va i ett annat land och ingen förstod mig. Vet att jag är petig i maten, många saker jag inte tål. Men maten va översatt på arabiska. En innehållsförteckning på svenska va desto svårare. Tur min dotter, min man och mamma försåg mig med mat i en kylväska. Min vän kom med en vattenkokare,, varma koppen är toppen. Akuten däremot helt fantastisk.
Nog om det. Ta hand om er ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)
Vegetarisk lasagne . Jippi tänkte jag.. innehöll antagligen Corn.. så fick upp allt direkt efter tredje tuggan.. 
(null)
Blev riskgrynsgröt
(null)
Coops pasta. Mums.
(null)

(null)

(null)


(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0